1

1. Gün Yorumları

 Özgür kişi nasıl olunur? Özgür kişi nasıl yetişir? Bu eğitim için, eğiitmciler için çok önemli bir sorudur.
Hazır reçetesi yok bunun. Ancak, bazen özgür kişilerin –yani doğru değerlendirme yapabilen ve değer bilgisini hesaba katarak yaşayan bazı kişilerin- yetişmesini istiyorsak, önce etik özgürlüğün ne olduğunu bilmek ve bunu eğitim programlarımızın ana amaçlarından biri olarak koymak, sonra da, içinde bulunduğumuz koşullarda eğitim programlarımızın içeriğini ve eğitim metotlerımızı bu amaca göre de belirlemek uygun olur.
…. Özgür kişilerin yetişmesini sağlayan, en başta, başka özgür kişilerdir. En başta, eğitimci olan bizler etik olarak özgür kişi değilsek, eğittiğimiz insanlara nasıl gösterebiliriz özgürlüğü? 
BEYNİNİNİZİ SINIRLAMAYIN. KORKULARINIZDAN KURTULUN

Bugün İşlenen Konular
*Tanışma ve başarı hikâyeleri,
*Anahtar soru ve hedefleri tanımak
*Teknoloji uygulamalarında hedefler ve Eğitim Liderinin rolü.
*Dünya ve Türkiye’de Eğitim Teknolojileri,
*Türkiye’de Eğitim Teknolojisi Yatırımları ve Fatih Projesi,
*Eğitimde Fatih Projesi Işığında Kişisel Çalışma Planının Gözden Geçirilmesi
*Değişim ve Öğrenme Kaynakları,
*Değişimi Yönetmek,
*21.Yüzyıl Becerileri.
*Çeşitli Öğrenme ve Öğretme Kaynaklarını İnceleme,
*Sosyal Medya, İnternet Teknolojileri,
*İnternet Etiği, Okul Zorbalığı ve Siber Zorbalık.

1 yorum:

  1. Milli Eğitim'in gayesi yalnız hükümete memur yetiştirmek değil, daha çok memlekete ahlâklı, karakterli, cumhuriyetçi, inkılâpçı, olumlu, atılgan, başladığı işleri başarabilecek kabiliyette, dürüst, düşünceli, iradeli, hayatta rastlayacağı engelleri aşmaya kudretli, karakter sahibi genç yetiştirmektir. Bunun için de öğretim programları ve sistemleri ona göre düzenlenmelidir.

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.